سه تصویر در ماه گذشته که موجب خشم سبزها و ضدانقلابیون شد...
سه تصویر در یک ماه گذشته موجب خشم سبزها و ضدانقلاب شد...
عکس اول مربوط به جلسه ای هیئت رئیسه مجمع بود که گزارش تصویری ان در رسانه ها منتشر شد.در این گزارش تصویری آیت الله یزدی و ایت الله هاشمی در کنار هم نشسته اند و با گفت وگو می کنند که این عکس نیز موجب عصبانیت سبزها شد.سبزها در بالاترین و دنباله نوشتند که این عکس ها نشان می دهد که همه دعواهای گذشته جنگ زرگری بوده است.
عکس دوم روبوسی و اظهار ارادت علی رضا افتخاری به رئیس جمهور بود که سبزها پس از انتشار این عکس نوشتند که از این پس کاست های افتخاری را باید شکست.
و اما سومین عکس مربوط به افطاری روز پنج شنبه کارگزاران نظام در محضر رهبر انقلاب بود.در این مراسم احمدی نژاد و سید حسن خمینی در کنار هم نشسته بودند و با هم خوش و بش کردند که این عکس ها شدیدا ضد انقلاب راآشفته کرد.خوش وبش سيد حسن خميني با احمدي نژاد در مراسم افطاري مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب سيل توهين ها و اهانت هاي ركيك سايت هاي ضد انقلاب را متوجه وي كرده است.
سايت بالاترين در مطالب بسياري با الفاظ ركيك سيد حسن خميني را بواسطه خوش و بش با احمدي نژاد مورد خطاب قرار داده است.
اين سايت براي اينكه كمي زهر اين مطالب را بگيرد در مطلب ديگري با عنوان «لطفا بي خيال سيد حسن شوي» نيز آورده است كه ما نبايد جو گير شويم و به هر كسي بواسطه كاري اينطور حمله كنيم چراكه سيد حسن نگفته كه من مدافع جنبش سبز هستم.
با اين حال يكي ديگر از كاربران بالاترين با عنوان اين مطلب كه «ماله كشي موقوف» گفته كه نبايد از كنار اين كار به راحتي گذشت.
كاربر ديگر اين سايت نيز در مطلبي آورده "خاك بر سر من ... احمق كه 14 خرداد دلم برات سوخت و در دفاع از تو چند خطي نوشتم!
بابك داد كاتب ويژه خاتمي كه هم اينك در خارج به سر مي برد نيز نوشته : "با ديدن عكسهاي حضور آقاي سيد حسن خميني در جلسه افطاري مسئولان نظام با مقام رهبري، راستش دردم آمد. "


