اخبار هفته

خوش غيرت!
درخواست هوادران موسوي براي كشف حجاب رهنورد


اگر خانم رهنورد دو كار را بكند مي تواند در صف مقدم قرار گيرد. 1- خواستار ايجاد تغييرات در قانون اساسي شود 2- «كشف حجاب» كند.
صراط - ستايش يك عضو مركزيت گروهك منافقين از مواضع همسر ميرحسين موسوي، موجب واكنش محافل تندروتر ضدانقلاب شد.
چند روز پيش حسين-ب در مقاله اي كه سايت «ايران امروز» منتشر كرد از رهنورد به خاطر حمايت علني از گروهك تروريستي منافقين و تخطئه دوران حيات حضرت امام خميني تمجيد كرد. در واكنش به اين تمجيد و تعريف ها، سايت سكولاريسم نو در مطلبي به قلم «فرهاد-ج» نوشت: نمي دانم نويسنده تا چه اندازه در پي آن بوده اند واقعيت را گزارش كنند يا با شناختي كه از روحيه خانم رهنورد در يك سال و نيم گذشته پيدا كرده اند، مايل بوده اند وي را به عبور از موسوي ترغيب كند تا مرزهايي را كه او نتوانست پشت سربگذارد و گشايش در كار فرو بسته «چپ انقلابي مآب» (اعم از مذهبي و غير مذهبي) ايجاد كند. اما اگر خانم رهنورد دو كار را بكند مي تواند در صف مقدم قرار گيرد. 1- از «اجراء بدون تنازل قانون اساسي» عبور كند و ايجاد تغييرات در آن را خواستار شود2- دست كم تا سطح پوشش مانتو «كشف حجاب» كند. من البته مخالفتي با چادر ندارم اما به نظرم بسياري از فمينيست ها و فعالان عرصه نتوانند پشت سر رهنورد به حركت درآيند. آيا همين محدوديت هاي ايدئولوژيك، عقيدتي، صنفي و طايفگي نبود كه همسر ايشان (موسوي) را به نقطه فعلي رساند و همين آقاي ]ب[ را چنان از موسوي نا اميد كرد كه به همسر ايشان اميد بسته است؟
سكولاريسم نو مي افزايد: به نظرم آقاي ]ب[ بيش از آن كه به شايستگي ايشان براي قرار گرفتن در صف مقدم مبارزه اعتقاد داشته باشند، تنها در پي آن هستند كه خانم رهنورد را به شكستن و پشت سرگذاشتن مرزهايي برانگيزانند كه موسوي بنا به دلايلي نمي خواست و نمي توانست كه البته انتظار نابه جايي است و راه به جايي نخواهد برد چون خانم رهنورد نيز همه هويت خود را از چيزهايي مي گيرد كه «نخست وزير محبوب» مي گرفت. پس خانم رهنورد نيز قادر نيست از آن موانع عبور كند.
اين سايت ضد انقلابي در پايان تأكيد كرده است: بايد از خانم رهنورد بپرسيم چطور است كه ايشان در «محيط پليسي و خفقان موجود» كه در مصاحبه با سايت خودنويس اشاره كرده، اين اندازه آزاد هست كه درباره رخداد تأسف بار اعدام هاي سال 67 سخن بگويد و موضع بگيرد و ابراز همدردي كند اما تا پيش از اين محيط پليسي و خفقان موجود هرگز نمي توانسته سخن بگويد و موضع گيري كند؟ كمي گوشه اش باز نيست؟ (چون يا بايد در پليسي و خفقان آميز بودن وضع موجود شك كنيم يا در صداقت گوينده. وگرنه اين تعارض و تناقض را چگونه حل كنيم؟!)

گفتني است درخواست اين سايت براي كشف حجاب زهره كاظمي (نام حقيقي رهنورد) در حالي مطرح شده كه مشاراليه قبل از انقلاب همواره بي حجاب بوده و پس از انقلاب به نحو مشكوكي با نام مستعار وارد (زهرا رهنورد) وارد معادلات قدر در نظام مي شود.

همسویی رسانه وابسته به فتنه گران با بی بی سی
شیطنت فتنه گران داخلی در استقبال تاریخی از احمدی نژاد + عکس


پس از گذشت دقایقی از انتشار خبر مذکور با تصویر توهین آمیز ، طبق معمول گردانندگان این سایت با تغییر دادن تیتر و تصویر غیراخلاقی جهت تبرئه از شیطنت عامدانه ای که صورت داده اند ، کامنتی را با عنوان :" لطفا تصویر دختران مشتاق(!) جنوب لبنانی كه از شوق دیدارشان فراموش كرده اند لباس مكفی بپوشند را نیز منتشر كنید." در ذیل خبر قرار دادند تا ...
"صراط" - در حالی که استقبال پرشور و تاریخی مردم لبنان از دکتر احمدی نژاد بازتابهای بسیاری را در رسانه های  جهان داشته است یکی از سایتهای داخلی که به تازگی بعد از مدتها تعطیلی دور جديدي از خبرسازي‌هاي خود را آغاز كرده است در كنار حاشيه‌سازي رسانه‌هاي ضدايراني، به سبك همين حاشيه‌سازي‌ها ترجيح داد به‌جاي برجسته كردن فضاي مثبت استقبال ده‌ها هزار نفر از مردم لبنان، با تيتر "انفجار بمب در آستانه ورود احمدی نژاد" به استقبال اين سفر برود تا همانند خروجي رسانه‌هاي غربي اين نكته به ذهن مخاطب القا شود كه حتي آغاز اين سفر نيز با ايجاد ناامني همراه بوده است.
این سایت خبری که مدیرش چندی پیش در مصاحبه با مجله همشهری ماه مطالب تکان دهنده ای را از شیوه های جذب بودجه برای اداره سایت عنوان کرده بود در كنار اين خبر تصوير توهين‌آميزي نسبت به رئيس‌جمهور نيز قرار داد.
به گزارش صراط پس از گذشت دقایقی از انتشار خبر مذکور با تصویر توهین آمیز ، طبق معمول گردانندگان این سایت با تغییر دادن تیتر و تصویر غیراخلاقی جهت تبرئه از شیطنت عامدانه ای که صورت داده اند ، کامنتی را با عنوان :" لطفا تصویر دختران مشتاق(!) جنوب لبنانی كه از شوق دیدارشان فراموش كرده اند لباس مكفی بپوشند را نیز منتشر كنید." در ذیل خبر قرار دادند تا ضمن بی خبر نشان دادن خود به ذهن مخاطب اینگونه القا کنند که استقبال کنندگان از رئیس جمهوری غالبا بی حجاب بوده اند .


 

ظاهرا این سایت وابسته به برخی از عناصر فتنه در دور جديد فعاليت خود نيز همان رويه قبل را در سياه‌نمايي و القاي فضاي بحران دنبال مي‌كند .

در ذیل تصویرو تیتر جدید منتشر شده در خبر مذکور را مشاهده می کنید .


گلپور: موسوي در آمريكا دانشجو نبود

نويسنده شنود اشباح: دو خواهر؛ يكي سوگلي هويدا و ديگري همسر موسوي
گلپور: موسوي در آمريكا دانشجو نبود

بنده هيچ سابقه‌ ی تحصيلي در اين دوره از ايشان در اسناد و لينك هاي رسمي دانشگاه های آمريكا مشاهده نكرده‌ام. سؤال اينجاست كه آقاي ميرحسين موسوي به عنوان يكي از کلیدهای خداپرستان سوسياليست چه نسبتي با اين مبارزات مسلحانه (كه غالباً غيرشرعي و ناهماهنگ با فقهاي جامع‌الشرايط بوده است) داشته‌اند؟
رضا گلپور، پژوهشگر و نویسنده ی کتاب جنجالی شنود اشباح ؛ اواخر اردیبهشت سال 1388 (یعنی حدود یک ماه قبل از انتخابات دهم ریاست جمهوری )؛ در پاسخ به پرسش‌هاي مطرح شده در میزگرد حزب الله بومهن ، به بررسی نقاط مبهم در سوابق ميرحسين موسوی و همسرش زهره کاظمی مشهور به زهرا رهنورد پرداخت.

گلپور ضرورت هوشياري و دقت مضاعف در سوابق قبل از انقلاب این زوج را با توجه به احتمال قرار گرفتن آنها در عالی ترین جایگاه اجرایی کشور مورد تأكيد قرار داده بود.

گلپور به ضرورت دقت مردم هوشيار در يافتن پاسخ مناسب به اين سؤال راهبردی پرداخت كه:
چگونه در ضداسرائيلي ترين پديده تاريخ صهيونيسم (یعنی پیروزی انقلاب اسلامی)، سيّدي از اعضاي شبكه‌‌ مزدوران حقوق‌بگير سفارت منحوسه‌ صهيونيستي (با مهندسی افکار عمومی و حتی حمایت برخی خوبان و خواص ) به عرصه ی رقابت انتخاباتی و حتی به كليدي‌ترين پُست اجرايي جمهوري اسلامي رسانده مي‌شود؟!

وي با اشاره به اينكه رستنگاه سيدابوالحسن بني‌صدر از حيث اصول و التزام به آن با ولايت و روحانيت اصيل انقلاب، يكي نبود، افزود: بنده با نهايت احترام از باب ادای وظيفه‌ خود، به عنوان يك شهروند ساده در نظام جمهوري اسلامي مي‌خواهم نقاط مبهم موجود در سوابق جناب آقاي ميرحسين موسوي و همسرش را خاطر نشان و مطرح نمايم . چرا که امکان نفوذ فرصت طلبان در آب نمك خوابانده شده را به وضوح می بینم .

آرزو دارم با بيان شفاف و عاقلانه ی آقای موسوی و یا همسرشان، حسن‌ظن امثال اينجانب در عدم نقش آفرینی موسوی در سناریویی نظیر به قدرت رساندن بنی صدر ،تبديل به يقين گردد.

...سؤال بسيار اساسي كه ايشان بايد هرچه سريعتر به آن پاسخ بگويند اينست كه چگونه ايشان حدود 2 سال مانده به پيروزي انقلاب اسلامي و سقوط نظام ستمشاهي، به همراهي همسرش سر از آمريكا درآورد؟

بنده هيچ سابقه‌ ی تحصيلي در اين دوره از ايشان در اسناد و لينك هاي رسمي دانشگاه های آمريكا مشاهده نكرده‌ام. چرا درست پس از سفر ژنرال هایزر به تهران (که جهت برخی تدبیرهای وی در پذیرش سقوط ستمشاه و برنامه ریزی جهت ترور یا کودتا و یا انحراف در مسیر میلیونی طرفداران امام خمینی صورت پذیرفت) ، جناب ميرحسين موسوي با همسرش سر از تهران در آورده‌اند؟

...آنچه من امروز احساس وظيفه مي كنم حتما در افكار عمومي مورد توجه قرار گيرد، یافتن پاسخ مناسب به این سوال است که به چه دليل بعد از سي سال كه از استقرار نظام جمهوري اسلامي مي‌گذرد، بايد خانمي كه داعيه بانوي اول شدن را دارد، از بيان اسم و هويت واقعي خود طفره رفته و همچنان و همواره از یکی دو اسم مستعار استفاده ‌كند؟!

... چه اسراري در سال هاي اقامت در آمريكای ایشان یعنی "زهره کاظمی آزاد" و یا همان "زهرا رهنورد" كمي قبل از انقلاب در ايران وجود داشته است؟

... چه افرادی و در چه كشورهایي واسطه سفر اين خانم، یعنی زهره كاظمي‌آزاد، با اسامی مستعار دیگر، مثل "زینب بروجردي" یا همان "زهرا رهنورد" به آمریکا بوده اند؟

این چه آریستوکراسی است که دو خواهر کاظمی ( زهرا با اسم مستعار ژاله و زهره با اسم مستعار زهرا رهنورد ) بعد از اخراج پدرشان از ارتش توسط معلوم الحالی مثل احمد شاملو کشف میگردند؛ که یکی سوگلی هویدا آخرین نخست وزیر جدی قبل از انقلاب در مصاحبه های تلویزیونی ؛ و دیگری همسر اولین نخست وزیر پابرجای بعد از انقلاب بوده اند.

چرا خواهر مرحومه ايشان، زهرا كه تا سال 1383، كه در واشنگتن دي‌.سي در گذشت از اسم مستعار "ژاله" استفاده مي‌كرد؟

- آيا خانم زهره كاظمي آزاد (همسر ميرحسين موسوي) مي‌توانند ليست مسافرت هاي قبل از انقلاب خود را بويژه به پايتخت‌هاي اروپايي و آمريكا به خاطر بياورند؟
- ساختمان موسوم به پارك دوپرنس كه توسط فرح پهلوي طراحي و در تقاطع شيخ بهايي و ملاصدرای تهران قرار داشته غیر از این دو خواهر، مأمن و مأواي چه خواهران مکشوفه ی دیگری بوده است؟

آيا احكامي كه ميرحسين موسوی يا سيدمحمد خاتمي با نام مستعار براي این خانم صادر كردند (حداقل در سطح رياست دانشگاه الزهرا) یا مدارک تحصیلی او برای دریافت حقوق ، قانوني بوده است و حتی يك كپي از شناسنامه ی حقیقی ضميمه داشته است؟...

خود جناب آقاي ميرحسين موسوي همانند بسياري ديگر از عناصر مرتبط با جريانهاي مبارزه مسلحانه قبل از پيروزي انقلاب داراي اسم مستعار (حداقل "حسين رهجو" ) مي‌باشند كه اين هويت از مؤسسين به اصطلاح جنبش مسلمانان مبارز بوده‌است.

... نباید فراموش کرد که دو تن از كادرهاي جوان حزب ايران يعني "محمد نخشب" و "عبدالحسين راضي" در اوايل دهه‌ 30 انشعاب كرده و حزب مردم ايران را تحت تأثير به اصطلاح خداپرستان سوسياليست تأسيس نمودند و با اعلام وفاداري كامل به "محمد مصدق السلطنه" خود را مترقيان مذهبي برمي‌شمردند. پس از قيام عاشورايي حضرت امام خميني و مقلدانشان در خرداد 1342، نخشب، نام حزب مردم ايران را به جنبش آزاديبخش ملي ايران (جاما) تغيير داد.
در همين دوران بود كه صادق قطب‌زاده به آمريكا رفته و در آنجا با حمايت و همكاري محمد نخشب و ديگر شخصيت هاي متعلق به جبهه ملي، سازمان دانشجويان ايراني در آمريكا را راه‌اندازي كرده بود.


بعد از كناره‌گيري "عبدالحسین راضي" از سياست و مرگ نخشب در آمريكا در دهه‌ي 1350، دو نيروي كليدي "جاما" و طرفدارانشان به مبارزه‌ قهرآميز و مسلحانه روي آوردند. جالب است كه هر دو جريان خود را خداپرستان سوسياليست مي‌خواندند. اين دو نفر كليدي، يعني "كاظم سامي كرماني"، روانپزشك مقيم تهران (که قتل عجیب او همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد) و "حبيب‌الله پيمان"، دندانپزشك مقيم تهران (پس از همراهي عناصري چون رسول رزق ‌جوقناد، حسين زادعيسي، مصباح تلقيني و ديگران) در دهه‌ پنجاه به آموزش توليد مواد منفجره و خريد سلاح و مهمات و مبارزه‌ قهرآميز مسلحانه روي آوردند.

سؤال اينجاست كه آقاي ميرحسين موسوي به عنوان يكي از کلیدهای خداپرستان سوسياليست چه نسبتي با اين مبارزات مسلحانه (كه غالباً غيرشرعي و ناهماهنگ با فقهاي جامع‌الشرايط بوده است) داشته‌اند؟
از آنجا كه در خط مشي جاما همكاري هاي تاكتيكي با چريك هاي اكثريت فدايي خلق و نيز حزب توده كاملاً تعريف شده بوده است و هر دوي اين دو جريان مستقيماً با سرويس هاي جاسوسي ابرقدرتها در تعامل مستقيم بودند، جناب ميرحسين موسوي به عنوان عضو همراه اين گروهك (جاما) تا چه اندازه درگير اين تعاملات بوده‌است؟

چرا جاما به عنوان مخفف جنبش اسلامي مردم ايران با زيركي و ظرافت تغيير نام داد؟

هزينه‌ اقامت قريب به 2 سال ميرحسين و همسرش از كجا و چگونه تأمين گرديده بود؟ ايشان در قبل از پيروزي انقلاب به مفهوم مبارزاتي (و نه فاميلي و نژادي) ارتباط با كداميك از بزرگان حول امام خميني را داشت؟

ميرحسين 2 سال سپاهي دانش در شهركرد بوده است و سپس سر از واشنگتن دي.سي درآورده است. دفتر شركت مشاوره معماري سمرقند با چه هدفي و با سرمايه چه مجموعه‌اي توسط ایشان تأسيس و راه‌اندازي گرديد؟

در سوابق رسمي ايشان آمده متولد 1320، از 1332 از تبريز به تهران آمده، در مدارس "جامي" و "عنصري" تبريز و بعد از ورود به تهران دبيرستان "جعفري" و در سال آخر مدرسه‌ "مروي"، در سال 1348 گويا كارشناسي ارشد خود را در رشته معماري و شهرسازي گرفته و "حسن آلادپوش"، "عبدالعلي بازرگان"، "محمدعلي نجفي"، مهندس "حجت"، مهندس "نقره‌كار"، مهندس "محمد بهشتي"، مهندس "انوار" طبق اعلام ايشان دوستان صميمي‌ او هستند.

خداپرستان سوسياليست سه هدف عمده از تشكيل جاما را به اين شرح تبليغ مي‌كنند: حمايت از مذهبي‌هاي سازمان مجاهدين خلق، پشتيباني از انديشه‌هاي دكتر علي شريعتي، حمايت از جنبش توده‌اي مردم ايران؛ ميرحسين موسوي در راستاي تحقق سه هدف فوق با چه سازمانها و افرادي تعامل داشته است؟

البته در بحث بعد از انقلاب ايشان هم كه به شهيد بهشتي و شهيد رجايي وصل شدند، مطالب و اسناد بسيار مهمي از شهيد آيت(ره) و هشدارهاي اين شهيد گرانقدر به شهيد بهشتي وجود دارد كه در صورت لزوم ريز به ريز‌ آنها ‌‌بايد طرح و بررسي گردد و به حول و قوه‌ي الهي اين كار را صورت خواهم داد.

گلپور در جمع‌بندي مطالبش گفت: بسيار جالب است كه غالب كساني كه امروز با برادر جوان، پرنشاط، مخلص و شهادت‌طلبمان دکتر محمود احمدی نژاد که همانند رجايي مظلوم آماج دشنام هاي احزاب گوناگون اعوجاج ‌دار در تولي و تبرايشان مي‌باشد، دارای اين درد مشترک خانم كاظمي آزاد و آقاي موسوي هستند، يعني هويت‌هاي دو يا چندگانه‌ي مستعار داشته و دارند كه بد نيست براي ماندن در حافظه‌ عزيزان و مطالعه برخي را مرور كنيم :

- روحاني شهير اردستاني "محمدحسين جعفري"، مشهور به "حسين شريعتي"، معروف به "شيخ‌الشريعه"، با نام مستعار "شيخ‌الرئيس".
- "سعيد حجاريان كاشي"، مشهور به "سعيد مظفري"، معروف به "جهانگير صالح‌پور" يا "مستر بريدي".
- "حسين توكلي"، معروف به "حسين محمدي" (عماريون)

عملیات قلب سیاه

تقاضای جهانی برای دست یابی به نسخه سانسور نشده کتاب یازده سپتامبر با نام " عملیات قلب سیاه"که توسط پنتاگون توقیف شده و اجازه انتشار کامل پیدا نکرده افزایش یافته است.

شخصیت ها و نهادی سیاسی و اجتماعی زیادی در سایت های به اشتراک گزاری مطلب از جمله فیس بوک، توئیتر و مای اسپیس از دوستان مجازی خود می خواهند که هر طور شده یک نسخه از اصل این کتاب را برایشان فراهم کنند.

این درخواست ها از زمانی مطرح شد که وبلاگ های آمریکایی افشا کردند برخی از کتابفروشی های آمریکا فروش نسخه سانسور نشده این کتاب را به طور مخفیانه آغاز کرده اند.

با این همه به دستور پنتاگون کلیه کتاب فروشی های آمریکا موظف به فروش نسخه سانسور شده " عملیات قلب سیاه" هستند و فروش نسخه سانسور نشده این کتاب ممنوع است.

هنوز مشخص نیست که نسخه اصلی این کتاب که طرفداران زیادی پیدا کرده به دست خوانندگان خواهد رسید یا نه اما گزارش ها حاکی از آن است که پنتاگون به شدت از راه یافتن مطالب سانسور شده این کتاب به داخل اینترنت وحشت دارد.

پنتاگون این اقدام خود را به دلیل وجود داشتن اطلاعات محرمانه در این کتاب مرتبط دانست که به امنیت ملی امریکا زیان وارد می کند.

براساس این گزارش ، عملیات قلب تاریک عنوان کتاب آنتوفی شفر کارمند سابق دستگاه جاسوسی امریکاست که سرگرد کنونی در ارتش ذخیره این کشور است.

این کتاب، پنتاگون را به دردسر انداخت و 9500 نسخه آن را زمانی که فروش آن شروع شده بود ، از بین برد و نسخه دوم سانسور شده آن را منتشر کرد. سرگرد آنتوفی شفر که هم اکنون از مصاحبه با رسانه ها ممنوع است پنتاگون را به سرکوبگری علیه کتابش متهم کرده است.

وی تاکید کرد دستگاه های امنیتی امریکا به وابستگی محمد عطا به سازمان القاعده اطلاع داشتند. وی یکی از ربایندگان هواپیمای یازده سپتامبر بود که به مرکز تجارت جهانی در نیویورک برخورد کرد .

بر اساس یک ماموریت جاسوسی موسوم به " خطری ممکن " که در اواخر دهه 90 میلادی تا سال 2000 انجام شد، این نتیجه حاصل شد که محمد عطا عضو القاعده بوده و تهدیدی برای امنیت ملی امریکاست.

مارک شویر کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی امریکا ، سیا ، نیز گفت : حملات یازده سپتامبر به این دلیل روی داد که تعامل بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا با مساله امنیت ملی این کشور با توجه به اطلاعاتی که داشت ضعیف بود ، حتی جرج بوش رئیس جمهور سابق این کشور نیز فرصت از بین بردن بن لادن و الظواهری را داشت.

تلاش مولف این کتاب بیشتر بر شکست کمیته حقیقت یاب یازده سپتامبر و همچنین فرصت های زیادی که برای کشتن بن لادن وجود داشت متمرکز بود ولی پنتاگون آن را نابود کرد.

مولف این کتاب کمیته حقیقت یاب حادثه یازده ستامپر را به حذف شهادت وی در گزارش نهایی خود متهم کرده است.

این اولین کتابی نیست که از ناکامی های امنیتی قبل از یازده سپتامبر سخن می گوید ولی اولین باری است که از اطلاعاتی محرمانه سخن می گفت.

قطع نظر از این که چه اطلاعاتی در این کتاب سانسور شده وجود داشته است ولی آنچه که در نسخه اصلی ویران شده و دیگر کتاب ها از این دست وجود دارد، تاکید می کند جنگ هایی که آمریکا پس از حملات یازده سپتامبر شروع کرده پیروزی برای این کشور نداشته و مصیبت و فاجعه را رقم زده است.

کتاب عملیات قلب سیاه

------------------------------------------------------------------------------------

روزنامه آمريكايي نيويورك‌تايمز گزارش داد كه ارتش آمريكا در ماه ژانويه پس از بازبيني «قلب سياه عمليات» با انتشار اين كتاب موافقت كرد. مركز نشر «مارتينز پرس»  تصميم گرفت كه 31 آگوست اين كتاب را منتشر كند اما آژانس اطلاعات دفاعي تا ماه جولاي نسخه خطي اين كتاب را نديده بود، و پس از بررسي اين كتاب اعلام كرد كه قلب سياه عمليات حاوي اطلاعات طبقه‌بندي شده است. تا آن زمان، ده‌ها نسخه از آن كتاب براي بازبيني و كتاب‌فروشي‌هاي آن‎لاين ارسال شده بود.

برخي از اطلاعاتي كه ادعا مي‌شود طبقه‌بندي شده است، مربوط به عمليات «خطر بالقوه» است كه پيش از عمليات يازدهم سپتامبر بوده و شافر مدعي است كه در آن عمليات «محمد عطا» فردي كه حملات تروريستي يازدهم سپتامبر را انجام داد، شناسايي شده بود.

بر اساس گزارش فاكس‌نيوز ، آژانس اطلاعات دفاعي خواستار حذف بخش‌هايي از اين كتاب شده كه در آن اعلام شده است شافر به كميسيون يازدهم سپتامبر گفته است كه بر اساس عمليات «خطر بالقوه» محمد عطا پيش از سال 2000 شناسايي شده بود.

«عطا» ، رهبري ربايش هواپيماها را در يازدهم سپتامبر به‏عهده داشت و وي بود كه هواپيماهاي آمريكايي را هدايت كرد تا به برج‌هاي تجارت جهاني برخورد كنند.البته وزارت دفاع گزارشي را منتشر كرده و در آن اعلام كرد كه هيچ شواهدي وجود ندارد تا بتوان از ادعاهاي شافر دفاع كرد.

پنتاگون در حال مذاكره با ناشر كتاب شافر است تا تمامي چاپ اول كتاب قلب سياه عمليات را خريداري كند.روزنامه آمريكايي واشنگتن پست گزارش داده است پنتاگون قصد دارد تمامي 10 هزار نسخه اين كتاب را نابود كند.

چاپ دوم اين كتاب نيز بخش‌هايي را كه مورد مخالف آژانس اطلاعات دفاعي است حذف كرده است و براي انتشار آماده است.چاپ نخست اين كتاب در انباري در ويرجينيا نگهداري مي‌شود اما روزنامه تايمز لندن به طور آن‏لاين موفق به خريد نسخه‌اي [از چاپ نخست] از اين كتاب شده بود.

كتاب «قلب سياه عمليات» هم اكنون با قيمت 19 دلار در سايت «آمازون» گذاشته شده است اما در بين كتاب‌هايي قرار دارد كه موقتا قابل دسترس نيستند ".

دوباره بی عقلی سران فتنه

باز هم بی عقلی یه عده از سران فتنه گل کرده و فکر میکنن میتونن مثل سابق هر غلتی دلشون خواست بکنن . مثل اینکه هنوز نفهمیدن این مملکت صاحاب داره ، رهبر داره ، مهم تر از همه امام زمان (عج) پشتشه . امان از نفهمی . راست میگن که وقتی عقل نباشه جون در عذابه . حالا ببینم تو روز قدس میخوان چه غلتی بکنن یا بهتره بگم اصلا میتونن غلتی بکنن ...

حزب فقط حزب علی ؛ رهبر فقط سید علی

سه تصویر در ماه گذشته که موجب خشم سبزها و ضدانقلابیون شد...

سه تصویر در یک ماه گذشته موجب خشم سبزها و ضدانقلاب شد...

عکس اول مربوط به جلسه ای هیئت رئیسه مجمع بود که گزارش تصویری ان در رسانه ها منتشر شد.در این گزارش تصویری آیت الله یزدی و ایت الله هاشمی در کنار هم نشسته اند و با گفت وگو می کنند که این عکس نیز موجب عصبانیت سبزها شد.سبزها در بالاترین و دنباله نوشتند که این عکس ها نشان می دهد که همه دعواهای گذشته جنگ زرگری بوده است.

عکس دوم روبوسی و اظهار ارادت علی رضا افتخاری به رئیس جمهور بود که سبزها پس از انتشار این عکس نوشتند که از این پس کاست های افتخاری را باید شکست.

و اما سومین عکس مربوط به افطاری روز پنج شنبه کارگزاران نظام در محضر رهبر انقلاب بود.در این مراسم احمدی نژاد و سید حسن خمینی در کنار هم نشسته بودند و با هم خوش و بش کردند که این عکس ها شدیدا ضد انقلاب راآشفته کرد.خوش وبش سيد حسن خميني با احمدي نژاد در مراسم افطاري مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب سيل توهين ها و اهانت هاي ركيك سايت هاي ضد انقلاب را متوجه وي كرده است. 
سايت بالاترين در مطالب بسياري با الفاظ ركيك سيد حسن خميني را بواسطه خوش و بش با احمدي نژاد مورد خطاب قرار داده است.
اين سايت براي اينكه كمي زهر اين مطالب را بگيرد در مطلب ديگري با عنوان «لطفا بي خيال سيد حسن شوي» نيز آورده است كه ما نبايد جو گير شويم و به هر كسي بواسطه كاري اينطور حمله كنيم چراكه سيد حسن نگفته كه من مدافع جنبش سبز هستم.
با اين حال يكي ديگر از كاربران بالاترين با عنوان اين مطلب كه «ماله كشي موقوف» گفته كه نبايد از كنار اين كار به راحتي گذشت.
كاربر ديگر اين سايت نيز در مطلبي آورده "خاك بر سر من ... احمق كه 14 خرداد دلم برات سوخت و در دفاع از تو چند خطي نوشتم!
بابك داد كاتب ويژه خاتمي كه هم اينك در خارج به سر مي برد نيز نوشته : "با ديدن عكس‌هاي حضور آقاي سيد حسن خميني در جلسه افطاري مسئولان نظام با مقام رهبري، راستش دردم آمد. " 


هالیوود ناجی اسلام

آنجلینا جولی جاسوس CIA!

شاهکاری دیگر از آنجلینا جولی !!!

آنجلینا جولی ناجی اسلام!!!

وقتی آنجلینا جولی به حمایت از مسلمانان روبروی روسیه می ایستد!!!

این بار هالیوود در حمایت از اسلام!!!

چرا هالیوود با ستاره بزرگی مثل آنجلینا جولی به حمایت از اسلام می پردازد؟؟؟

وقتی یک جاسوس آمریکایی به حقانیت اسلام پی می برد!!!

این فیلم در تاریخ هالیوود ثبت خواهد شد! شک نکنید...

حمایت هالیوود و آنجلینا جولی از اسلام در اقدامی بی سابقه!!!

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا این اواخر فیلم های زیادی درباره اسلام در هالیوود ساخته می شود؟

و در این فیلم نقش یک افسر سازمان سیا را بازی خواهد کرد که توسط یک پناهنده متهم می شود که او یکی از جاسوسان روسیه است و او نیزدر این میان در تلاش است تا بیگناهی خود را اثبات نماید...

به گفته سایت سینمایی ورایتی، در پی درخواست های مکرر «آنجلینا جولی» برای بازی در فیلم «نمک»، کمپانی کلمبیا از «کرت ویمر»، فیلمنامه نویس این پروژه خواست تا با ایجاد تغییراتی در این فیلمنامه، نقشی که پیش از این قرار بود تا «تام کروز» آنرا بازی کند، در قالب یک شخصیت زن درآورد...

سناریوی فیلم که بر اساس اهداف اطلاعاتی ساخته شده از آنجا جالب می شود که یک جاسوس روسی در ماموریتی از جانب کرملین مامور حمله هسته ای به تهران و مکه با استفاده از کلاهکهای اتمی آمریکا از خاک این کشور می شود تا با این اقدام علاوه بر کشتن میلیونها مسلمان خشم جهان اسلام را از آمریکا برانگیزند...

اینجاست که قهرمان آمریکایی فیلم با بازی آنجلینا جولی وارد می شود و از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری می کند.فیلیپ نویس کارگردان استرالیایی تبار فیلم "سالت" به ساخت فیلم های جاسوسی در هالیوود مشهور است.

" برای دانلود فیلم با لینک مستقیم کلیک کلیک کنید... "

انتقادات تند سعید حدادیان از احمدی نژاد

حاج سعید حدادیان مداح مشهور کشورمان در اولین شب هیات رزمندگان غرب تهران در ماه مبارک رمضان در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: حرف های نهضت آزادی و سازمان مجاهدین خلق(منافقین) از دفتر احمدی نژاد شنیده می شود.

نقل از خبرنگار خبرنامه دانشجویان ، حدادیان در حالی که در حال قرائت دعای افتتاح بود به جدیدترین اظهارات مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ما از خیلی ها توقع نداریم ولی از رئیس جمهور توقع این کارها را نداشتیم.

وی به اعتراض شدید آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و آیت الله مصباح یزدی نسبت به سخنان اخیر مشایی اشاره کرد و گفت: حیف است که علمای بزگوار ما بخواهند برای چنین فردی پا به میدان بگذارند، جواب برخی حرف های سخیف کار ماست.

این مداح برجسته و مشهور در ادامه با تشریح ماجرای حضرت آدم و خروج ایشان از بهشت گفت: آدم(ع) به خاطر خوردن آن گندم – یا چیز دیگری که برایش ممنوع بود- از بشهت اخراج شد و زشتی آن نمایان شد.

حدادیان افزود: حالا سوال ما از آقای احمدی نژاد این است که ایشان کدام گندم را خورده اند که این گونه زشتی‌اش بیرون می آید.

این سخنان با واکنش های متعدد هزاران نفر از جمعیت حاضر در هیات زرمندگان غرب تهران مورد تایید قرار می گرفت.

وی با تاکید مجدد بر اینکه مشایی زشتی رئیس جمهور است گفت: حزب اللهی ها ساکت نمی شینند و بالاخره این زشتی را قطع می کنند.

جمعیت هزاران نفری حاضر در این لحظه با گفتن تکبیر از اظهارات حدادیان حمایت کردند.

این مداح معروف کشورمان ادامه داد: حرف های نهضت آزادی و سازمان مجاهدین خلق(منافقین) از دفتر احمدی نژاد شنیده می شود.

حدادیان به ماجراهای متعدد تاریخی اشاره کرد و گفت: خیلی ها بودند که کارهای خوب زیادی انجام دادند ولی با اصرار بر اشتباه سقوط کردند، آقای احمدی نژاد مواظب باش به خاطر حمایت از مشایی اشتباه بزرگی را صورت ندهی.

وی به داستان دوستی مردم اسرائیل مطرح شده توسط مشایی اشاره کرد و گفت: در آن ماجرا هم خیلی ها تذکر دادند و کار به نماز جمعه رسید ولی باز هم متاسفانه آقای رئیس جمهور کاری نکردند.

اعتراض های شدید محافل مذهبی و سیاسی نزدیک به احمدی نژاد در روزهای اخیر به خاطر اظهارات مشایی درباره اتمام مکتب اسلام و ضرورت تبلیغ مکتب ایران بوده است.

آیت الله مصباح یزدی هم گفته بود: افرادی که بی شرمانه مکتب ایران را به جای مکتب اسلام معرفی می کنند، خودی نبوده بلکه غیر خودی اند؛ ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم و از کسی حمایت می کنیم که حامی اسلام و تابع رهبری باشد.

آیت الله مصباح یزدی اذعان داشت: مردم ما بر سر عقاید و اصول خود صدها هزار شهید داده اند ما بر سر این عقاید معامله نمی‌کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما اسلام را می خواهیم و هر کس اسلام را بخواهد خدمتگذار او هستیم و در این مسیر با کسی عقد اخوت نبستیم، هرکس از اسلام کج برود، ردش می کنیم .